En social försäljnings- och marknadsförings-CRM
Nimble hjälper dig att skapa kampanjer där du genererar leads från sociala medier, och det fungerar även som ett verktyg för kundrelationer (CRM). Det hämtar information från saker som dina Google appar och från dina Office 365 kontakter. När dina anställda uppdaterar sina kontakter, uppdaterar verktyget sina filer.Hjälper dig att hantera dina kunder
Nimble gör inte jobbet åt dig. Faktum är att det gör väldigt lite av jobbet åt dig. Det som det gör är att samla dina kontakter på ett ställe och låter dig planera marknadsförings- och PR-kampanjer som kan involvera dina kontakter. Sedan använder det sociala sökningar för att försöka hjälpa dig att hitta nya kontakter. När dina kontakter finns i din verktygslåda kan de segmenteras för att hjälpa dig att sälja till dina kontakter lite mer effektivt. Gränssnittet är snyggt utformat och användningen av grafik och ikoner kan hjälpa dig att identifiera skillnaden mellan kunder och partners mer lätt.
Det erbjuder e-postanalys och spårning
Många företagschefer kommer att upptäcka att Nimble-tjänsten är värdelös eftersom den inte är mer än en dyr organisatör. Det enda värdefulla är deras e-postanalys och spårningsfunktion. Det gör det möjligt för dig att övervaka framstegen i din e-postkampanj och kanske dra några användbara mätetal från processen. De 2 GB lagring är inte dåligt, men du kan få gratis lagring från många onlineleverantörer utan att behöva betala för en prenumeration som du måste göra med Nimble.
Användarrecensioner om Nimble
Har du provat Nimble? Var den första att lämna din åsikt!